پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

دانش خانواده و جمعیت

دانش خانواده و جمعیت کتابچه دانش خانواده و جمعیت خانواده و دانش جمعیت دانش کاربردی خانواده و جمعیت pdf خلاصه کتاب دانش و جمعیت خانواده تحقیق رایگان درمورد دانش خانواده و جمعیت کتابچه راهنمای دانش خانواده و جمعیت پیام نور دانش خانواده و جمعیت چاپ سوم

"دانش خانواده و جمعیت" عنوان دو دوره است که با تصویب شورای برنامه ریزی آموزش عالی در گروه دوره های آموزش اسلامی (کارگردانی اخلاق اسلامی) قرار گرفت. با حضور خانم زهرا آیت اللهی ، مدیر گروه زنان و خانواده در انستیتوی فرهنگ و معارف اسلامی ، استاد دوره های آموزشی و یکی از نویسندگان کتاب "دانش خانواده و جمعیت" در مورد اهداف و مراحل تدوین این کتاب که از سال تحصیلی 2013-2014 تدریس می شود. ما مکالمه ای را در دانشگاه های کشور آغاز کردیم که خوانندگان مجله Maarif آن را نادیده می گیرند.

لطفاً پیشینه دوره دانش خانواده و جمعیت را توضیح دهید.
طبق تصمیم شورای برنامه ریزی آموزش عالی در مارس 2013 ، دو دوره عمومی اجباری "دانش و جمعیت خانواده" جایگزین دوره "جمعیت و برنامه ریزی خانواده" شد و از نیمسال اول سال تحصیلی 2013-2014 در دانشگاه ها معرفی شدند.

هدف این درس چیست؟
این مصوبه با هدف آشنایی دانش آموزان با اصول اساسی ، آموزه های خانواده و مهارت های تشکیل ، تحکیم و تمایز این نهاد و همچنین تسهیل ازدواج جوانان است. مطابق این مصوبه ، اهداف رفتاری این دوره عبارتند از: توانایی دانش آموزان در بیان مفاهیم اساسی خانواده بر اساس آموزه های دینی ، فراگیری معیارهای انتخاب همسر ، کسب مهارت های لازم برای تشکیل خانواده و نحوه برخورد با سایر همسران و بستگان. شناخت مفاهیم اساسی مسائل جمعیتی و شناسایی فواید و مضرات فرزندآوری در سطح ملی و پیامدهای فرزندآوری در سطح فردی و خانوادگی.

لطفاً بگویید ، ماجرای این توله سگهای بزرگ چیست .....
با توجه به تجربه گروه مطالعات زنان و خانواده در انستیتوی فرهنگ و معارف اسلامی با معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی در تألیف کتاب درسی "اخلاق خانواده" ، این گروه این بار آماده نوشتن کتاب خانواده و جمعیت به معاون پژوهشی ریاست جمهوری بود. وی با این همکاری مسئولیت نگارش کتاب را به عهده گروه گذاشت. بنابراین ، گروه مطالعات زنان و خانواده در م Instituteسسه فرهنگ و معارف اسلامی کتاب را برای تهیه منبع ماژول دوره برای خانواده و جمعیت بر اساس فصول مصوب شورای برنامه ریزی آموزش عالی تهیه کرد. بیشتر فصل اول توسط دکتر امیرحسین بانک بورفورد و بخشی از فصل اول ، فصل سوم و چهارم ، فصل دوم توسط دکتر محمود حکمتانیا و شمع سادات حسینی ، فصل پنجم توسط زهرا رحیمی نیا و فصل ششم توسط دکتر محمد جواد محمودی نوشته شده است. دکتر مونس السیاح و دکتر بتول نامجو از مقامات رسمی بودند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.