پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

پلیس در هاوایی مجبور شد گردشگران آمریکایی را که از امتناع از قوانین قفل کردن خودداری می کنند ، دستگیر کند

به راحتی می توان فهمید که چرا هاوایی - با سواحل زیبا و آب و هوای گرمسیری - یک مکان توریستی جذاب برای آمریکایی ها است.

اما به نظر می رسد حتی در میان همه گیری هایی که به همه گفته می شود در خانه بمانند و مسافت اجتماعی را حفظ کنند ، عده ای نمی توانند خودشان را مجبور کنند که اجازه دهند این تعطیلات بروند.

در نتیجه ، پلیس در هاوایی دست کم 20 نفر را دستگیر کرد که اکنون با 5000 دلار جریمه یا حداکثر یک سال در زندان روبرو هستند.

این امر به این دلیل است که فرماندار دیوید ایگ در ماه مارس دستورالعمل اقامت در خانه را امضا کرد - سختگیرترین دولت در هر ایالت - که حکم داد هر کسی که از خارج از ایالت وارد شود ، باید 14 روز قبل از ورود دوباره به جامعه تضمین کند.

لازم به گفتن نیست ، همه توجه کرده اند: گردشگران در استخرهای هتل ، یک خروجی Costco و در یک پارکینگ فروشگاه مواد غذایی دستگیر شده اند.

به گزارش آسوشیتدپرس ، یک زن و شوهر تازه متولد کالیفرنیا که در واجیکی اقامت دارند ، هونولولو پس از ترک بارها از اتاق هتل خود با وجود هشدارهای مکرر دستگیر شدند.

شورای شهر هونولولو



کیم پین ، شورای شهر هونولولو ، خاطرنشان کرد: قوانینی که برای حمایت از مردم وضع شده است ، تأثیر بسیار خوبی در اقتصاد ایالتی داشته و تا 30 درصد از مردم را به بیکاری فروکش کرده است ، و کسانی را که قوانین را زیر پا می گذارند ، قرار داده است. حتی بیشتر توهین آمیز ".

طبق گزارشات ، این زوج ، بوریس لپوفسکی و یولیا آندریچنکوف مرکبات هالیز ، کالیفرنیا در ماه عسل خود قرار گرفتند. کارکنان هتل می گویند که آنها دستور قرنطینه را می خوانند ، اما این زوج ادعا می کنند که کارکنان فرودگاه به آنها گفته اند که بهتر است برای بازدید از سواحل و حتی دیدن دوستان به بیرون بروید.

این مسئله به قدری گسترده شده است که طبق گزارش ها ، مقامات در نظر گرفته اند که مسافران در طول قرنطینه خود از داشتن دستبند مچ پا استفاده کنند.

کرک کالدول ، شهردار هونولولو به سی ان ان گفت:

ما یک مکان عالی الهه هستیم و الهه هنوز باقی مانده است ، اما الهه به هر دو روش کار می کند. این کار از منظر افرادی که در اینجا زندگی می کنند و افرادی که به اینجا سفر می کنند کار می کند. اگر به اینجا می آیید و غیر مسئولانه رفتار می کنید ، در جایی که می گویید به شما اهمیت می دهد ، خداحافظی نمی کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.