پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

انتخاب صرافی مناسب برای خرید فروش ارز دیجیتال

از سال 2017 ، زمانی که معامله بیت کوین را در صرافی ها شروع کردم ، چندین صرافی را آزمایش کرده و پول در جیب آنها را از دست داده ام و در نهایت با صرافی معتبری روبرو شدم که امروز می خواهم درباره Bainance توضیح دهم.

قبل از آن باید بگویم که در صرافی های دیگر نیز تجارت داشته ام

btc-e که فکر می کنم همه به خاطر دارند یک بورس روسیه بود که صاحب آن در یونان دستگیر شد و سپس صرافی برای مدت طولانی بسته شد و پس از مدتی 60٪ از پول کاربر را به بهانه مصادره پول پس نداد.

پس از آن ، کاربر بیشتر به صرافی bittrex مهاجرت کرد و این صرافی بدون تأیید سقف معامله منطقی داشت ، اما من اشتباه کردم و حساب خود را در این صرافی چک کردم ، اما پس از مدتی ترامپ وارد دفتر شد و برجام را لغو کرد. این صرافی همچنین همه حسابهای ایرانی را یک شبه بدون هشدار بسته کرد

در این حالت ایرانی ها مقدار زیادی بیت کوین و ارزهای مجازی دیگر از دست دادند ، به عنوان مثال دوست من در این صرافی 4 بیت کوین داشت و من حدود 1000 دلار سکه داشتم.

صرافی خوب برای خرید بیت کوین


البته این صرافی تصمیم گرفت ضرب المثل های ارزهای ایرانی را راه اندازی کند ، در حالی که قسمت بزرگی از سکه ها نوشته یا ارزش خود را به طور کامل از دست دادند و مبلغ 1000 دلار به 80 دلار رسید: ممکن است اکنون خنده دار به نظر برسد ، اما مشکلی است که برای همه اتفاق می افتد.

تأیید صحت یا kyc به معنای شناخت مشتری است که در آن باید گذرنامه ، هویت و مدارک اقامت خود را به صرافی ارسال کنید

در همان زمان ، من معادل آن را در صرافی Cryptopia nz ، که صرافی نیوزلند است ، داشتم و یک روز اعلام کرد که هک شده است ، پرونده آن هنوز پس از سه سال مشخص نیست و سکه های کاربران پس داده نمی شود. ...

بعد از مدتی ، ما به صرافی kucoin نقل مکان کردیم و این اتفاق دوباره افتاد ، اما این بار kucoin اعلام کرد که شما یک ماه فرصت دارید حساب تسویه کنید و سکه برداشت کنید.

متأسفانه این روزها kucoin هک شده و سهم زیادی از مردم به سرقت رفته است

با همه اینها ممکن است بگویید هیچ صرافی مطمئنی وجود ندارد؟!

پاسخ بله است

دنیای خرید و فروش ارزهای مجازی ایمن نیست ، ساختار آن به این شکل است

بنابراین چگونه می توانیم خطرات را کاهش دهیم؟

1- اشیای قیمتی خود را در کیف پول های نرم افزاری یا سخت افزاری نگهداری کنید

2- اشیای قیمتی خود را در صرافی ها یا کیف ها به صورت آنلاین نگه ندارید

بنابراین چه تبادل؟
صادقانه بگویم ، این پاسخ هرگز مشخص نشده است ، زیرا صرافی امروز ممکن است از بی خطرترین فرد باشد ، و فردا آسیب هایی را از جانب افراد ، هکرها و دولت مشاهده می کند و مجبور است آن را جمع آوری کند.

اما امروز می توانم به شما بگویم که Bainance Exchange نسبتاً امن تر از بقیه است!

اگر می خواهید برای این صرافی ثبت نام کنید ، می توانید از طریق لینک من ثبت نام کنید ، که 10٪ هزینه ای را که هزینه کرده اید باز می گرداند: لینک ثبت نام

خرید و فروش ارز در هر صرافی شامل هزینه های بسیار کمی است ، به عنوان مثال 0.2٪ ، که اگر با استفاده از لینک من ثبت نام کنید ، 10٪ از آن به طور خودکار به شما بازگردانده می شود.

صرافی Bitcoin Binance را بررسی کنید


خوب ، یکی از ویژگی های Bainance این است که می توانم بگویم بیشتر سکه هایی که لیست می کنند معتبر است و به ندرت اتفاق می افتد که سکه ذکر شده توسط Bainance پس از مدتی جمع شود و برگ برود.

یکی دیگر از مزایای Bainance این است که به شما اجازه می دهد بدون نیاز به KYC در روز حداکثر 2 بیت کوین برداشت کنید ، که برای ما ایرانی ها بسیار خوب است.


ویژگی سوم این است که این صرافی در مالت واقع شده و از قوانین ایالات متحده پیروی نمی کند

از ویژگی های خوب Bainance این است که پس انداز دارد ، به این معنی که به شما امکان می دهد سکه هایی را که نمی توانید روی هم قرار دهید پس انداز کنید و هزینه آن را به شما پرداخت می کند ، که بسیار خوب است و به نوعی درآمد محسوب می شود.

Bainance همچنین از staking پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد بدون نیاز به سیستم 24 ساعته staking ، ارزش خود را انجام دهید و ارزش خود را افزایش دهید.

یکی دیگر از مزایای binance این است که از اکثر جفت ارزها پشتیبانی می کند و می توانید ارزهای بیشتری را با ارزهای دلاری مانند usdc و usdt معامله کنید.

ویژگی بعدی binance این است که از airdrop نیز پشتیبانی می کند و باعث می شود از سکه های رها شده عقب باشید.

اگر روزانه در حال خرید ، فروش ، معامله و نوسان بودیم ، چه کنیم؟
در این صورت ، من خطر اصلی از دست دادن کل سرمایه شما را پذیرفتم ، اما چگونه می توانیم خطرات را کاهش دهیم؟

از IP ایران استفاده نکنید ، بهتر است از IP ایرانی استفاده نکنید زیرا می دانید که ما در بیشتر صرافی ها ممنوع است

از IP آمریکای شمالی ، سنگاپور و ژاپن استفاده نکنید ، این کشورها قوانین خاص خود را دارند و اگر از نرم افزار IP changer استفاده می کنید سعی کنید با IP کشورهایی که نام بردید مبادله نکنید.

با IP استاتیک vps قوی و مطمئن بخرید و همیشه VPS را امتحان کنید

با غیرفعال کردن KYC ، اکثر مبادلات امکان برداشت روزانه را تا حدی فراهم می کنند که برای ما ایرانی ها کافی باشد ، به عنوان مثال Binance اجازه می دهد تا عملیات بیت کوین در روز انجام شود و نیازی به ارسال مدارک شناسایی نیست.

خرید و فروش ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما میتوانید به سایت های صرافی های دارای مجوز خرید و فروش خود را انجام دهید. خرید از صرافی های یکی از امن ترین راه های خرید ارز است.

کیف پول آنلاین را به صورت رایگان بر روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید برای دانلود از منابع رسمی استفاده کنید تا امنیت بالایی داشته باشید.

خرید از طریق آدرس کیف پول بیت کوین که شبیه شماره حساب بانکی است انجام می‌شود. پس از تصمیم به خرید ارز دیجیتال باید به دنبال فروشنده باشید که می‌توانید از طریق افراد حقیقی بخرید و هم از صرافی‌های معتبر که البته پیشنهاد ما به شما صرافی‌ها است.

صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران از کاربران درخواست ارسال مدارک شناسایی می‌کنند که مانع از کلاهبرداری و پولشویی شوند. معادل هر میزان ارز دیجیتالی که می‌خواهید پول به حساب صرافی واریز می‌کنید و در مقابل نیز صرافی مربوطه ارز دیجیتال را به کیف پول شما منتقل می‌کند.

نحوه فروش ارز دیجیتال نیز به همین صورت است که می‌توانید به افراد حقیقی یا به صرافی‌های معتبر بفروشید و معادل ریالی آن را دریافت کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.