پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید ساندویچ پانل دیواری ارزان

پانل دیواری عایق بندی شده نوعی تابلو است که برای پوشش دیوار استفاده می شود. ساندویچ پانل های آریا بارون توس عایق های عالی در برابر گرما ، رطوبت و صدا هستند. ساندویچ پانل نوعی ماده پیش ساخته با ساختار سه لایه است. هسته مرکزی این صفحات یک لایه عایق است که توسط دو لایه فلزی یا غیر فلزی احاطه شده است. از پانل های دیواری عایق شده برای پوشاندن دیوارهای سازه های مدرن ، دیوارهای سایبان ، یخچال ، انبارها ، دیوارهای سالن صنعتی ، سیلوها و ... استفاده می شود. پانل های دیواری عایق بندی شده با توجه به کاربرد آنها به چند دسته تقسیم می شوند:

    ساندویچ پانل دیواری ساده
    ساندویچ پانل دیواری زن و مرد
    ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی
    ساندویچ پانل دیواری بسته

ساختار کلی همه تابلوهای فوق یکسان است. طرح و شکل آنها بسته به کاربرد مورد نظر متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، برای ساخت ساندویچ پانل دیواری از هیچ طرحی استفاده نشده و ساختار آن بسیار ساده است ، در حالی که پانل های دیواری عایق زن و مرد برخلاف نوع ساده ، زن و مرد به یکدیگر متصل هستند.
به عنوان یکی از مهمترین مزایای ساندویچ پانل دیواری آریا بارون توس می توان به مونتاژ سریع و آسان آن اشاره کرد. از طرف دیگر ، این پانل های دیواری از مصالح ساختمانی سنتی مقرون به صرفه هستند. بنابراین ، پیمانکاران و مهندسان ساختمان نیز استفاده از پانل های دیواری و سقفی را به جای مصالح سنتی سنگین و گران قیمت ترجیح می دهند.

انواع ساندویچ پانل دیواری


پانل های دیواری از سه لایه حاوی دو صفحه فولادی و یک هسته میانی به نام لایه عایق ساخته شده اند. آلومینیوم ، گالوانیزه و آلوزینک ورق های فولادی هستند که در ساخت صفحات دیوار عایق استفاده می شوند. هر یک از این ورق ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و بسته به استفاده از تخته عایق باید بهترین ورق انتخاب شود. کارخانه آریا بارون توس برای ساخت پانل های دیواری ساندویچ از ورق های گالوانیزه و آلوزینک استفاده می کند.
پانل های دیواری ساندویچ گالوانیزه برای پوشش دیوار انبارها ، کارگاه های صنعتی ، سوله ها ، سیلوها ، انبارها و پوشش ساختمان های عمومی استفاده می شود. پانل های دیواری ساندویچ آلوزینک معمولاً در اتاق های تمیز و یخچال استفاده می شوند. پانل های دیواری ساندویچ آلومینیومی اغلب برای پوشاندن دیوارهای داخلی و پارتیشن ها استفاده می شوند.



    ورق گالوانیزه: یک ورق سبک و محکم است که اتصال بسیار محکمی دارد. گالوانیزه در واقع فولاد آهنی است که در فلز غوطه ور شده است. دلیل محبوبیت صفحات گالوانیزه در صنعت تابلوهای دیواری خاصیت ضد خوردگی این صفحات است.
    ورق های آلوزینک: ورق های آلوزینک از آلومینیوم ، روی و سیلیکون ساخته شده اند. ورق های آلوزینک عمر طولانی دارند ، بنابراین یکی از بهترین انتخاب ها برای ساخت صفحه های عایق بندی دیوار است. کاغذ آلوزینک زنگ نمی زند و خورد نمی کند.

پانل های دیواری دو طرفه می توانند ورق نایلون یک طرفه یا ورق یک طرفه باشند. ساندویچ پانل های دیواری به منظور کاهش قیمت ساندویچ پانل ها از یک طرف تولید می شوند. در این ساندویچ پانل ها قسمت داخلی ساختمان از کاغذ یا نایلون و صفحه بیرونی از آلومینیوم ، آلوزینک یا ورق گالوانیزه ساخته شده است.

انواع عایق های دیواری ساندویچ پانل کدامند؟


هسته عایق پانل های دیواری و سقفی می تواند از مواد مختلف باشد. پلی یورتان ، پلی استایرن و پشم سنگ از عایق های مورد استفاده در ساختار صفحات عایق دیواری هستند. تفاوت این لایه های عایق به دلیل مقاومت دی الکتریک و ضریب انتقال حرارت آنها است. پلی اورتان یک کف عایق قوی است در حالی که ضریب انتقال حرارت پشم سنگ نسبت به سایر عایق ها کمتر است.
مزایای پنل دیواری عایق بندی شده Aria Baron Toos

    عایق حرارت و رطوبت
    هزینه های ساخت را کاهش دهید
    زمان لازم برای اتمام پروژه های ساختمانی را کاهش دهید
    عمر ساختمان را افزایش دهید
    سبک وزن
    حمل و نقل آسان و نصب آسان
    مقاوم در برابر حشرات و مواد شیمیایی
    دارای تنوع رنگی است
    قابل شستشو
    هزینه های نگهداری کم
    استفاده مجدد
    مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی

ویژگی های پانل دیواری


کارخانه آریا بارون توس با داشتن دانش فنی بالا و استفاده از افراد متخصص و تجهیزات پیشرفته سالها تجربه در زمینه تولید انواع پانل های عایق سقفی و دیواری با کیفیت ترین ساندویچ پانل های سقفی و دیواری را در بازارهای داخلی و خارجی ارائه داده است. تکمیل شده خود ساندویچ پانل ها دارای ویژگی های مثبت بسیاری در طبیعت هستند. اما کارخانه آریا بارون توس با ارزیابی نیازهای بازار تولید پانل های دیواری ساندویچی با ویژگی های منحصر به فرد تر را آغاز کرد.

تراکم بسیار کم: پانل های دیواری این سازنده دارای وزن سبک و ضخیم هستند در حالی که بسیار محکم هستند.

رنگ: پانل های دیواری عایق از پیش رنگ شده ، هزینه رنگ آمیزی این پانل ها را کاهش می دهد و زیبایی ساختارها را دو چندان می کند.

واریته بالا: تنوع محصولات تولید شده توسط کارخانه آریا بارون ، حق انتخاب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سفارشی سازی: یکی دیگر از ویژگی های مثبت این سازنده امکان شخصی سازی است. مشتری می تواند نوع ورق و نوع لایه عایق را انتخاب کند.

سرعت مونتاژ بالا: نصب ساندویچ پانل بسیار سریعتر از ساخت یک ساختمان معمولی خواهد بود. افزایش سرعت نصب و مونتاژ باعث کاهش هزینه های کار می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.