جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

فیشیال پوست چیست؟





پاکسازی پوست بافیشیالصورت


صورت به مجموعه ای از مراقبت های پوستی گفته می شود که هدف آن از بین بردن جوش ها و جوش ها ، از بین بردن چین و چروک ها و چروک ها ، شل کردن پوست و تسکین آن است. در یک جلسه صورت چندین مرحله از درمان و پاکسازی روی پوست انجام می شود و در پایان کار علاوه بر تغییر چشمگیر پوست ، احساس آرامش و راحتی خواهید داشت.

مرحله اولیه فیشیال صورت


تکنسین صورت ابتدا درمورد نوع پوست ، عادتهای غذایی ، میزان آبی که در طول روز می نوشید و غیره از شما سؤال می کند. سپس فرصتی به شما می دهد تا در یک اتاق آرام و خصوصی آماده شوید. توجه داشته باشید که تمام تجهیزات مورد استفاده باید یکبار مصرف باشند. سپس با پوشش یکبار مصرف روی تخت دراز بکشید.

مرحله دوم فیشیال صورت


تمیز کردن پوست
در این مرحله پس از جمع آوری تمام موهای اطراف صورت خود با یک حوله یکبار مصرف ، صورت را با استفاده از یک پنبه پنبه یا اسفنج برای تمیز کردن ماشین لباسشویی صورت و صورت تمیز کنید. برای این کار باید از مواد پاک کننده ای برای پوست خود استفاده کنید. در اولین جلسه صورت پس از بستن چشم ها ، ممکن است صورت در معرض نور قوی قرار بگیرد تا علاوه بر نوع پوست (روغن ، روغنی ، خشک ، ترکیبی ، حساس یا نرمال) ، دقیقاً مشکلات پوستی را مشاهده و تشخیص دهد. مشکلاتی مانند (جوش های سرسیاه ، جوش ها ، چین و چروک و پیری پوست ، آفتاب سوختگی ، خشکی و غیره) و با توجه به همه این موارد بهترین مواد را برای پوست خود انتخاب کنید.

مرحله سوم فیشیال صورت


بخار (دود)
بیشتر تکنسین های صورت برای تمیز کردن عمیق پوست ، پوست خود را بخور می دهند تا منافذ پوست را باز کند ، علاوه بر آرامش پوست ، باعث ایجاد جوش های سرسیاه و جوش های زیر پوستی نرم و آماده رفع آن می شود. اگر پوست شما بسیار حساس است ، ممکن است از بخور دادن استفاده نکند.

مرحله چهارم فیشیال صورت


لایه برداری
در این مرحله ، پوست از نظر جسمی و شیمیایی لایه برداری می شود. در این روش ، پوست مرده که در هنگام بخور دادن به خوبی نرم شده است ، با استفاده از مواد مخصوص و دستگاه لایه برداری از صورت برداشته می شود. موادی که برای این کار استفاده می شود حاوی آنزیم ها و اسیدهای فیتیک است که به آرامی پوست را لکه برداری می کنند و در صورت نیاز به لایه برداری عمیق تر ، این کار در چند جلسه انجام می شود. در طی این فرایند ، سلولهای شاخی پوست لایه برداری می شوند و پوست صاف و مخملی می شود.

مرحله پنجم فیشیال صورت


تمیز کردن پوست
در این قسمت ، جوش های روی پوست سر و زیر پوست تخلیه می شود. مردم نسبت به این درد احساس متفاوتی خواهند داشت و میزان آن بسته به میزان تحمل درد متفاوت است. بعضی اوقات این مرحله روی بعضی از پوست ها انجام نمی شود. پوست نازک و حساس یا آسیب دیده از این طریق کاندید مناسبی برای لمس نیست.

مرحله ششم فیشیال صورت


ماساژ صورت
آنها از روغن و کرم های صورت برای ماساژ دادن پوست صورت استفاده می کنند. علاوه بر ایجاد احساس آرامش ، این چین و چروک های جزئی و خون رسانی به سطح پوست را از بین می برد. افزایش گردش خون باعث جذب بیشتر مواد در پوست می شود.

مرحله هفتم فیشیال صورت


ماسک صورت
بسته به نوع و نوع پوست و همچنین مشکلات پوستی می توان ماسک مخصوص صورت را روی پوست اعمال کرد. توجه داشته باشید که در حالی که ماسک روی صورت شماست ، تکنسین باید در اتاق حضور داشته باشد و ماساژ سر یا سایر خدمات را به شما بدهد و آنها نباید به بهانه آرامش شما از اتاق خارج شوند.

مرحله آخر فیشیال صورت


در این مرحله با استفاده از تونر ، سرم ، مرطوب کننده و ضد آفتاب از پوست محافظت می کند.

سرانجام ، تکنسین صورت نکاتی را برای مراقبت از پوست در منزل به شما ارائه می دهد.

خدمات صورت در مراکز زیبایی و ماساژ و برخی کلینیک ها ارائه می شود و بسته به مارک مواد استفاده شده متفاوت است.

سعی کنید حداقل 4 بار در سال صورت های صورت را انجام دهید و اگر احساس می کنید پوست شما به جلسات بیشتری احتیاج دارد ، مشکلی نیست. اما انجام این کار بیش از یک بار در ماه نیز می تواند به پوست شما آسیب برساند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.