جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

"Meghan " نشریات " intrusive " انگلستان را به علت انتقاد از پدرش مقصر می‌داند.



رابطه دوشس و پدرش



دوشس of روزنامه‌های انگلیسی را به خاطر از بین بردن روابطش با پدرش سرزنش کرد و ادعا کرد که او " پرداخته‌ای قابل‌توجهی " برای ارائه نقل‌قول از روزنامه‌ها و مفسران دریافت کرده‌است .
وکلای Meghan گفتند که او و توماس Markle " رابطه پدر / دختر بسیار نزدیکی را در دوران کودکی اش داشتند و تا زمانی که سه سال پیش توسط رسانه‌های intrusive انگلستان مورد هدف قرار گرفته بود، نزدیک بود . "
جزئیات رابطه مالی آن‌ها در آخرین disclosures قانونی به عنوان بخشی از طرح دعوی در حال پیشرفت او علیه Mail در روز یکشنبه بر سر تصمیم خود مبنی بر انتشار یک نامه دست‌نوشته که به پدرش فرستاده بود ، مشخص شد .
آن‌ها بیان کردند که Meghan از سال ۲۰۱۴ به بعد زمانی که در اوج شهرت خود به عنوان یک بازیگر در Suits بود ، حمایت مالی "قابل‌توجهی " از سال ۲۰۱۴ به پدرش ارائه داد . او این پول را در ماه می سال ۲۰۱۸ پس از پایان رابطه‌اش با شاهزاده هری قطع کرد و آن‌ها از آن زمان با آن‌ها صحبت نکرده اند .یک منبع گفت : " افراد نزدیک به Meghan ، این پست را در روز یکشنبه متهم به سو استفاده از سیستم دادگاه بریتانیا برای ایجاد عناوین منفی با وادار کردن وی به افشای اطلاعات شخصی کرده‌اند " .
وکلای این روزنامه به طور مستمر در مورد جنبه‌های پرونده قانونی او مطالبی را درخواست کرده‌اند و Meghan را وادار به افشای اطلاعات بیشتر و شخصی کرده‌اند که پوشش خبری منفی بیشتری را ایجاد کرده‌است .
این منبع مدعی شد : " آن‌ها بر روی کشیدن این فرآیند متمرکز هستند و از روند دادگاه استفاده می‌کنند تا از جزئیات شخصی بی‌ربط " پیش از محاکمه استفاده کنند تا اقدامات غیرقانونی خود را مخفی کنند و از این موضوع در قلب این پرونده منحرف شوند ."
در آخرین درخواست برای شفاف‌سازی ، وکیل روز یکشنبه از Meghan خواست تا مدرکی را ارائه دهد مبنی بر اینکه او حمایت مالی از پدرش را تامین کرده‌است و این روزنامه به این معناست که او یک وام دانشجویی را که پدرش برای حمایت از تحصیلات دانشگاهی خود برداشته است ، بازپرداخت نکرده است .
وکلای مدافع گفتند که او از این که هیچ repayments در مورد وام دانشجویی هنوز توسط پدرش زمانی که شروع به دادن پول به وی کرده‌است ، بی‌اطلاع بوده‌است .
آن‌ها گفتند که رابطه مالی هر دو طرف ادامه دارد : " [ Meghan Markle ] همیشه مشاغل تمام‌وقت داشته ، در حالی که auditioning ، هم به عنوان یک متخصص حرفه‌ای و هم برای کار در یک رستوران . پدرش گهگاه حمایت مالی خود را از [ او ] می‌داد ، درست همان طور که زمانی که شروع به کسب درآمد کرد ، حمایت مالی متقابل از او تامین می‌کرد ."


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.