جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

انتخاب گوشواره هماهنگ با مدل مو

استفاده از جواهر خود برای مطابقت با مو یک مهارت است که می‌تواند یک مجموعه لباس را بشکند و یا خراب کند. earrings به خصوص در جلب توجه به صورت شما خوب هستند ، اما آن‌ها با موی شما هم تفاوت دارند . برای اطمینان از اینکه نگاه کلی به نقطه است ، انتخاب ترکیب صحیح مهم است .
خب ، چطور یک گوشواره خوب برای لباس و مدل موی شما انتخاب می‌کنید ؟
با اینکه یک راهنمای عمومی برای accessorizing با گوشواره به شکل صورت و طول گردن شما بستگی دارد ، عوامل دیگری نیز وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند .
بیایید به آن برسیم و چند دستورالعمل اساسی را در مورد تطابق earrings با hairdo بررسی کنیم .

مدل موی شنیون


زمانی که موهای خود را به صورت sleekly و یا پشت گردن خود فرو می‌کنید ، سبک موی سیخ سیخ سیخ می‌شود . این یک سبک موی بدون نقص برای موقعیت‌های رسمی است . گوشواره‌های ایده‌آل برای پوشیدن با یک سبک موی chignon ، گوشواره بسیار بلند دارند .
طول گوشواره قطره ، گردن و خط شانه شما را برجسته خواهد کرد در حالی که افت چشمگیر earring ، ماهیت کلاسیک سبک مو chignon را متعادل خواهد کرد . زمانی که موهایتان به عقب کشیده می‌شود و از صورت شما دور می‌شود ، می‌توانید یک گوشواره drop درخشان را انتخاب کنید که یک رنگ چشم گیر را به نگاه شما اضافه می‌کند .

مدل موی پیکسی





مانند سبک chignon ، یک برش کراپ کوتاه کوتاه یا کوتاه می‌تواند یک سبک موی سخت برای مطابقت با گوشواره‌هایش باشد . هنگامی که شما یک برش کوتاه‌تر دارید ، کت و شلوار Earring به شکل فوق‌العاده‌ای در گوش‌های شما ظاهر می‌شوند . هنگامی که گوش شما به احتمال زیاد در بیشتر زمان قابل‌مشاهده است ، یک crawler یا cuff می‌تواند یک نگاه تازه و زننده به شما بیافزاید !
به خاطر داشته باشید که شکل آستین از ترکیب رنگ یا ترکیب رنگ در آستین مهم‌تر است . آستین Earring با یک رنگ تنها بهترین انتخاب است چون این یک نگاه جذاب به چشم است و لباس شما را خیلی شلوغ نمی‌کند . کریستال‌های و الماس‌ها یک انتخاب عالی برای a earring هستند که دست‌بند earring را به شکل زنانه و فریبنده می‌سازند .

مدل موی بسته


زمانی که موهای خود را در یک کلوچه بالا و یا بالا و پایین می‌گذارید ، می‌تواند فضای زیادی از گوش شما به شانه‌های شما باشد . گوش‌های شما به وضوح قابل‌مشاهده خواهند بود و شما می‌توانید یک جفت گوشواره کلاسیک را به نمایش بگذارید .
یک جفت گوشواره بردارید که از هر زاویه‌ای عالی به نظر می‌رسد ، به طوری که لباس شما از جلو به عقب نگاه خواهد کرد . گوشواره‌های آویزان بلند و بلند ، ترکیب مناسبی برای سبک موی دم‌اسبی بلند هستند .
Hoops یک انتخاب دیگر برای این سبک مو هستند چون پشت حلقه به خوبی جبهه به نظر می‌رسد . حلقه‌های الماس یک انتخاب عالی برای این کار هستند .
بعضی اوقات می‌توانید بر روی یک زاویه دید خنده‌دار که بر روی این که چگونه گوش‌های شما سوراخ شده‌است ، بنشینند . وقتی یک جفت گوشواره حلقه را بپوشید و یا سعی کنید مطمئن شوید که یک راست به جلو پیش می‌روند و به سمت چپ کج نمی‌شوند .

دمب اسبی





دو راه برای هماهنگی گوشواره با دم پونی شما وجود دارد و همه اینها به این بستگی دارد که شما دم اسب چه قدر بالا هستید .
اگر دم پونی شما بالا است , بازی با گوشواره‌های بزرگ‌تر را آسان‌تر خواهید دید . سر آستین و حلقه‌ها می‌تواند مقدار زیادی درام و حرکت را به یک دم پونی بالا اضافه کند بدون اینکه چیزی برای صورت شما کم کند .
یک دم کوچک پونی اغلب به یک نگاه نگهداری پایین اشاره می‌کند , بنابراین گوشواره‌های ایده‌آل چیزی است که با کمی زرق و جادو به عقب کشیده شده‌اند . شما می‌توانید یک جفت دکمه بزرگ داشته باشید و یا می‌توانید یک دسته گوشواره برای چندین گوشواره کوچک و یک گوشواره برای گوشواره کوچک داشته باشید . هر دو نگاه زنانه هستند و یک سبک به عقب را پیشنهاد می‌کنند , اما نه یک نگاه ساده و ساده .

موی فرفری




آن موجود سخت با موهای مجعد این است که اغلب می‌تواند در earrings گیر کند که مساله‌ای است که هیچ‌کس نمی‌خواهد آن را داشته باشد ! علاوه بر این ، موی شما قبلا ً کلی درام و حرکت دارد که می‌تواند آن را چالش برانگیز برای پیدا کردن گوشواره‌های بیان که به سبک موی شما تعریف می‌کنند ، به چالش بکشد .
اگر با یک جفت of خوشحال هستید ، همیشه جذاب و بی‌عیب و نقص به نظر خواهید رسید و بعید است به موهای شما دست پیدا کند . با این حال ، اگر به دنبال چیزی بیشتر هستید ، پس گوشواره حلقه انتخاب ایده‌آلی برای موی مجعد خواهد بود . این به این دلیل است که منحنی حلقه موهای شما را تحسین خواهد کرد و اگر موهای شما کمی در حلقه شما گیر کند ، در مقایسه با یک جفت گوشواره chandelier آسان‌تر خواهد بود .
همچنین می‌توانید از طیف وسیعی از اندازه‌ها و بافت‌ها برای گوشواره حلقه استفاده کنید . فلزات Brushed یا جزییات چکش نرم می‌توانند یک نقطه تفاوت را به یک جفت گوشواره الماس نشان دهند .

مدل مدی یک طرفه


شیک و مد روز وقتی است که شما موهای خود را به یک طرف متمایل می‌کنید . گوشواره‌های drop به صورت کلاسیک به گوش می‌رسد .
آن‌ها ساده ، زنانه و ظریف هستند و می‌توانید آن‌ها را در هر رنگ انتخاب کنید تا تطابق داشته باشید و یا لباس خود را عوض کنید. حتی می‌توانید آن‌ها را با رنگ چشمان خود تطبیق دهید .
از پوشیدن هر گوشواره دیگری که بیش از حد بلند است خودداری کنید و این باعث می‌شود که این سبک موهای خود را طولانی‌تر کند .

چگونه گشواره میتواند شکل صورت شما را تغییر دهد




ما از سبک‌های موی خود برای کادربندی چهره‌های خود به روش تملق‌آمیز استفاده می‌کنیم . به عنوان مثال ، یک سبک موی باب دار می‌تواند با ظرافت و زیبایی صورت خود را به هم بزند تا ظاهر تری از خود نشان دهد .
وقتی نوبت به گوشواره رسید ، اصول مشابهی نیز در این زمینه وجود دارد . گوشواره Hoop همیشه یک ظاهر curvier را به هر صورت اضافه می‌کنند ، بنابراین اگر صورت شما کاملا ً دور باشد ، ممکن است شکل شما را بسیار برجسته کرده باشد. گوشواره‌های خیلی بزرگ می‌توانند باعث شوند که صورت شما کوچک‌تر از آن باشد و شکل صورت شما را تضعیف کند . اگر یک شکل چهره بلند دارید ، گوشواره نازک به تن دارید ، باعث خواهد شد که صورت شما بیشتر ظاهر شود .
پس چگونه می‌توانید آن را درست انجام دهید ؟
راز تطبیق دادن earrings به سبک موی شما ، پیدا کردن تعادل بین سبک موی شما ، شکل ظاهری و گوشواره شما است .
بهترین راه برای انجام این کار این است که در نظر بگیرید چه شکلی دارید و سپس به earrings با سبک‌های مختلف موی خود امتحان کنید .
ممکن است سبک‌های موی زیادی وجود داشته باشند که شما هرگز به خاطر شکل چهره خود در نظر نخواهید گرفت ، اما گوشواره‌های سمت راست و ترکیبات سبک مو می‌توانند یک تغییر بازی واقعی باشند .
خلاصه ، خلاصه …
تطبیق دادن earrings به سبک موی شما یک روش عالی برای همیشه به نظر می‌رسد . با این حال ، اگر یک جفت گوشواره دارید ، دوست دارید به سبک موی خود اجازه ندهید که شما را از پوشیدن آن‌ها باز دارد .
در پایان روز سلیقه‌های شخصی به اندازه " قواعد " مهم هستند . چه شما موهایتان را پایین بیندازید ، چه در یک اسب چه در یک دم یا یک کلوچه فروشی، سعی کنید با تمام گوشواره‌های مختلف آزمایش کنید .
برای چک کردن یک گوشواره شگفت‌انگیز آماده هستید ؟ این سایت دارای محدوده وسیعی از گوشواره برای هر موقعیتی است . و یا چرا از طریق جمع‌آوری earring روی سر جیمز آلن نگاه نمی‌کنید ؟ ما مطمئن هستیم که تو یه چیزی رو پیدا می‌کنی که دوستش داری !
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.