جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

رنگ های جدید استار باکس




بزرگ ترین رنجیره قهوه در جهان

بزرگ‌ترین زنجیره قهوه جهان در حال ایجاد وزوز به وسیله رول - تن و کاغذهای رنگی است که هنگام ریختن نوشیدنی خنک در درون آن , رنگ‌های تبدیل رنگ را تغییر می‌دهند . آن‌ها برای فروش در سایت استارباکس نیستند , اما در داخل فروشگاه‌ها موجود هستند . اکانت اینستاگرام اختصاصی در حال ارسال مشاهدات و چیزهایی است که ما به آن می‌گوییم . "
چرا این یک معامله بزرگ است ( و چرا مردم آن را در ebay می‌فروشند ) ? در ماه مارس , استارباکس از استفاده مجدد از جام‌های شخصی خود استفاده کرد . براساس اطلاعات داخلی , این ماه و دیگر کالاهای الهام‌گرفته شده از تابستان امسال در سرتاسر دنیا در دسترس خواهند بود . هم چنین آن‌ها واقعا ً باحال به نظر می‌رسند !بیش از تنها یک روش sturdier برای تنفس نوشیدنی caffeinated ، لیوان‌های قابل‌استفاده مجدد استارباکس و tumblers بخشی از تلاش‌های طولانی‌مدت پایداری هستند . آن‌ها شروع به ارائه ۱۰ درصد تخفیف مجدد قابل‌استفاده مجدد در سال ۱۹۸۵ و ۱ فنجان دوباره قابل‌استفاده مجدد خودشان در سال ۲۰۱۳ کردند . تنها در سال ۲۰۱۸ ، استفاده از فنجان‌های قابل‌استفاده مجدد در استارباکس بیش از ۴۲ میلیون disposables را نجات داد .
تا زمانی که بتوانیم دستانمان را در فنجان‌های سرگرم‌کننده و دوستانه استارباکس قرار دهیم ، بساط reusable مورد علاقه مان را پایین بیاورید .
امتیاز این جفت of که به تازگی الهام‌گرفته شده بود.
در نگاه اول ، این فنجان‌های رنگ در حال تغییر رنگ بسیار نزدیک به نسخه استارباکس هستند . شما حتی می‌توانید نام خود را غلط تلفظ کنید.
با یک قمقمه شراب که نگه می‌دارد ( و یخ نگه می‌دارد ) یک بطری شراب و دو استکان با lids خرد شده ، شما مقادیر زیادی از این مجموعه رنگارنگ را به دست خواهید آورد . قول بده .
این tumblers رنگ تغییر رنگ دیگری از نسخه استارباکس و من‌های درپوش‌های هستند .
این مجموعه ۸ فنجان برای کودکان طراحی شده‌است ، بزرگسالان که می‌خواهند یک فنجان به اندازه کامل داشته باشند - - و هر کسی که تمایل دارد به راحتی کالاها را از دست بدهد .








تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.