جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

روشهای انتقال ویروس کرونا

علائم ویروس کرونا در افراد مختلف



مشکل with superspreaders این است که اغلب اوقات ، شما می‌دانید که تا دیر وقت کسی هستید . در واقع ، برخی از superspreaders ها asymptomatic هستند ، به این معنی که آن‌ها می‌دانند که اصلا ً coronavirus ندارند . در نتیجه ، آن‌ها تمایل دارند مثل همیشه رفتار کنند ، که این است که چگونه این ویروس را به افراد بیشتری نسبت به افراد معمولی گسترش می‌دهند . اما فقط چند نفر می‌توانستند بدون اینکه احساس کنند مریض هستید ، آلوده شوند ؟ طبق تحقیقات جدید مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها ( CDC ) ، یک حامل به تازگی coronavirus را به حداقل ۷۱ نفر در جامعه خود گسترش داده‌است ، بدون این که هیچ نشانه‌ای از این ویروس را تجربه کند .





CDC به تازگی یک مطالعه موردی در مورد این رخداد که در استان Heilongjiang در چین رخ داد ، منتشر کرده‌است . اگرچه ناحیه hadn't از اواسط ماه مارس تا ۹ آوریل هر گونه موارد جدیدی از مواد مخدر را ثبت کرده‌است ، چهار مورد تایید شده جدید وجود دارد . تنها تا ۲۲ آوریل طول کشید تا به اوج ۷۱ مورد جدید در این منطقه برسد . پس از آزمایش ژنوم ویروسی همه افراد آلوده ، CDC به این نتیجه رسید که همه این موارد از یک حامل واحد نشات می‌گیرند .براساس مطالعه موردی , زن مورد نظر اخیرا ً پس از بازدید از بیمارستان به چین بازگشته بود و از او خواسته شد تا هنگام ورود قرنطینه شود . او در آن زمان هیچ علایمی را تجربه نمی‌کرد اما به سرعت این ویروس را به دوستان , همسایگان و اعضای خانواده‌اش منتقل کرد که او درجات متفاوتی از تماس را با آن‌ها داشت .
یکی از همسایگان بدون اینکه زن را ببیند آلوده شد . آن‌ها هر دو از آسانسور ساختمان خود استفاده می‌کردند , اما در عین حال هرگز به این معنی نبودند که ویروس از طریق یک دکمه آلوده یا از طریق ذرات هوا منتقل می‌شد .cdc نتیجه‌گیری می‌کند : " نتایج ما نشان می‌دهد که چگونه یک عفونت با sars - cov یا cov می‌تواند منجر به انتقال گسترده جامعه شود . "
این گزارش از مرکز کنترل بیماری‌ها نشان می‌دهد که چرا برای همه ما اهمیت دارد که به اتخاذ اقدامات احتیاطی سخت , حتی بدون علامت و به خصوص هنگام مسافرت ادامه دهیم . پس از سفر , شستن دست‌ها به صورت مکرر , پوشیدن ماسک , و فاصله اجتماعی می‌تواند جلوی شما را بگیرد . محققان دانشگاه هاروارد می‌گویند که در حال حاضر , برای ایالات‌متحده آمریکا در جدی‌ترین مشکل , بررسی این حالات غیر ضروری به امری دیگر نیاز دارد .


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.