جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

مدیر اجرایی مایکروسافت ، پگی جانسون به عنوان مدیر عامل شرکت Magic Leap ، با واقعیت افزوده مشکل مواجه می شود

مدیر اجرایی مایکروسافت


این شرکت سه شنبه اعلام کرد ، پگی جانسون ، مدیر اجرایی سابق مایکروسافت به عنوان مدیر عامل شرکت Magic Leap پیوست.
این اعلامیه پس از آن صورت می گیرد که رونی ابوویتز ، بنیانگذار و مدیر عامل جیپی لیپ در ماه مه اعلام کرد که از این نقش کناره گیری می کند.
جانسون پس از رهبری استراتژی M&A و صندوق سرمایه گذاری مایکروسافت به عنوان معاون اجرایی توسعه تجارت ، به آغاز واقعیت افزوده می پیوندد.
پگی جانسون پیراهن مشکی پوشیده است: پگی جانسون ، معاون اجرایی توسعه تجارت در مایکروسافت ، در کنفرانس جهانی فناوری وال استریت ژورنال D.Live در ساحل لاگونا ، کالیفرنیا ، در تاریخ 17 اکتبر 2017 صحبت می کند.© تهیه شده توسط CNBC پگی جانسون ، معاون اجرایی توسعه تجارت در مایکروسافت ، در کنفرانس جهانی فناوری وال استریت ژورنال D.Live در لاگونا بیچ ، کالیفرنیا ، در 17 اکتبر 2017 صحبت می کند.
این شرکت سه شنبه اعلام کرد ، پگی جانسون ، مدیر اجرایی مایکروسافت در ماه آگوست به عنوان مدیر عامل Magic Leap پیوست .

جانسون پس از رهبری استراتژی M&A مایکروسافت و راه اندازی صندوق سرمایه گذاری خود به عنوان معاون اجرایی توسعه تجارت ، به آغاز واقعیت افزوده می پیوندد. او در سال 2014 پس از یک کار 24 ساله در کوالکام ، مدیر عامل مایکروسافت ، ساتیا نادلا ، استخدام شد ، جایی که در چندین نقش از جمله اداره واحد خدمات اینترنتی فعالیت داشت. در مایکروسافت ، جانسون به عنوان عضو تیم رهبری ارشد شرکت فعالیت کرده و مایکروسافت را از طریق معاملات و مشاغل عمده مشارکت از جمله خرید 26.2 میلیارد دلاری LinkedIn در سال 2016 هدایت کرده است.

اعلامیه جیپی لیپ پس از آن صورت می گیرد که بنیانگذار و مدیرعامل آن رونی ابوویتز در ماه مه اعلام کرد که وی از این نقش کناره گیری می کند و در بیانیه ای با بیان اینکه با تغییراتی در شرکت ، "برای ما مشخص شد که تغییر در نقش من یک قدم طبیعی طبیعی است. ""

Magic Leap که در سال 2011 تأسیس شد ، در روزهای ابتدایی مورد جنجال گسترده ای قرار گرفت و موفق شد حدود 3 میلیارد دلار  از گوگل الفبای و سایر سرمایه گذاران جمع کند. اما اولین محصول این شرکت که در سال 2018 با قیمت بیش از 2،000 دلار عرضه شد ، از زمان تظاهرات اولیه این شرکت جاه طلبی را نشان داد و فروش خوبی هم نداشت ، و اخیراً Magic Leap برای تمرکز روی سناریوهای تجاری محور فعالیت خود قرار گرفت. در طول همه گیر کروناویروس ، Magic Leap در ماه آوریل اعلام کرد که کارکنان را به عنوان بخشی از تعمیرات اساسی ساختار کارگران اخراج خواهد کرد. نیویورک تایمز گزارش داد که حدود 600 از 1900 کارگر این کشور تحت تأثیر قرار گرفته اند.

جانسون به نیویورک تایمز گفت که وی به دلیل اینکه می خواست رئیس اجرایی شود ، سوار شد تا کار را به عهده بگیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.