جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

بهترین معاملات فناوری برای آخر هفته آخر چهارم ژوئیه

اگر در ایالات متحده زندگی می کنید فردا چهارم ژوئیه یا روز استقلال است. مانند سایر تعطیلات مهم ایالات متحده ، اتفاقات خوبی در زمینه فناوری وجود دارد که ارزش ذکر آن را دارند. ما بهترین مواردی را که در زیر می شناسیم ، لیست بندی کرده ایم. بسیاری از آنها تا فردا شب اتفاق می افتند ، بنابراین اگر می خواهید خرید خود را انجام دهید بهتر است که عجله کنید. اگرچه ، برخی از آنها چند روز دیگر دوام می آورند.

خرید از فروشگاه اینترنتی


ایسر تقریباً از هر فروشگاه فروشگاه اینترنتی خود ، از جمله لپ تاپ ، مانیتور ، رومیزی ، لوازم جانبی و موارد دیگر ، تخفیف 20 درصدی را ارائه می دهد . برای ذخیره ، از کد JULY2020 در پرداخت استفاده کنید. از نظر محرومیت ، محصولات خاصی که در اینجا ذکر شده اند نمی توانند از تخفیف برخوردار شوند.

یک رایانه لپ تاپ: لژیون 5i.© تصویر: Lenovo The Legion 5i.
لپ تاپ جدید لژیون 5 بازی Lenovo با بهترین قیمت با بهترین قیمت تخفیف می یابد. معمولاً 1،100 دلار ، پرداخت 950 دلار شما را به یک لپ تاپ قادر با پردازنده 10th Gen Core i7-10750H اینتل ، تراشه گرافیکی GeForce GTX 1660 Ti Nvidia ، 8 گیگابایت رم ، یک SSD 512 گیگابایت PCIe و نمایشگر 15.6 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز می رساند.

یک یادداشت سریع: اخیراً پیکربندی 989 دلاری Lenovo's IdeaPad Gaming 3 را مرور کردم و این Legion 5 را فقط براساس مشخصات آن توصیه می کنم. شما در اینجا کمتر به تراشه گرافیکی برتر می پردازید.
تلویزیون
نزدیک نشانه© تهیه شده توسط The Verge
بهترین خرید ارائه یک قرارداد فوق العاده در تلویزیون 65 اینچی RU8000 4K HDR سامسونگ است. معمولاً 900 دلار ، تا 600 دلار کاهش می یابد . این مدل 8 سری قبلی سامسونگ است و یافتن آن در سهام در اکثر خرده فروشان دشوار است ، اما از چند طریق این گزینه ارجحیت نسبت به تلویزیون جدید TU8000 است. در جدیدترین نسخه چهار پورت HDMI به سه عدد دارد و دارای سرعت تازه سازی 120 هرتز است در حالی که مدل جدید فقط 60 هرتز است. علاوه بر این ، این تلویزیون از AirPlay 2 پشتیبانی می کند و قابلیت نصب در دیوار را دارد.

© تهیه شده توسط The Verge
اگر می خواهید چیزی کوچکتر از گزینه فوق ، کمی مقرون به صرفه تر با قیمت 550 دلار و با داشتن رنگ های بهتر و کنتراست با صفحه QLED آن ، آخرین تلویزیون 6 اینچی 55 اینچی TCL ممکن است مناسب باشد. مانند مدل سامسونگ که ذکر کردم ، این یکی از چهار درگاه HDMI و سرعت تجدید 120Hz دارد ، هرچند این مناطق دارای مناطق کم نور محلی است که برای روشنایی صحنه های تاریک به روشی واقع گرایانه عالی است. این نرم افزار همچنین با نرم افزار Roku ساخته شده است ، بنابراین نیاز به یک جعبه پخش جریان بالا را از بین می برد.

شخصی که جلوی تلویزیون ایستاده و بازی ویدیویی می کند© عکس توسط کریس ولچ / The Verge
تلویزیون های Fire TV Edition با فناوری جریان streaming آمازون آمازون که مستقیماً درون آنها ساخته شده است وجود دارند ، بنابراین اگر نمی خواهید با وصل کردن و راه‌اندازی یک دستگاه سر و صدا کنید ، گزینه خوبی هستند. این مدل ها از 32 اینچ تا 55 اینچ از Insignia و Toshiba در اندازه بهترین قیمت این هفته تخفیف می گیرند و هر یک از بلندگوهای هوشمند Amazon Echo Dot رایگان برخوردار هستند. شما می توانید از آن برای فرماندهی الکسا برای شروع نمایش در تلویزیون نسخه تلویزیونی Fire TV استفاده کنید یا فقط آن را به یک دوست یا عضو خانواده هدیه دهید.

بازی
شخصی که گیتار دارد© تهیه شده توسط The Verge
اگر می خواهید برای PS4 و Xbox One بازی های پیشرو را بارگیری کنید ، GameStop پیشنهاد معامله ای را ارائه می دهد که در صورت خرید دو بازی ، سومین نسخه رایگان را کسب خواهید کرد . بنابراین ، سه بازی را به سبد خرید خود اضافه کنید و ارزانترین آن رایگان خواهد بود. برای به حداکثر رساندن ارزش ، عناوینی را که گران تر هستند ، مانند The Last of Us Part II ، هدف خود قرار دهید ، بنابراین بیشتر در بازی مورد نظر خود صرفه جویی می کنید.

خانه هوشمند
شخصی که روی صندلی نشسته است© عکس از جیمز بارهام / The Verge
بلندگوی هوشمند HomePod اپل در بهترین خرید دوباره به 200 دلار کاهش یافت . این 100 دلار از قیمت معمول است ، و در حالی که این اولین بار نیست که ما شاهد افت شدید آن هستیم ، درصورتی که امیدوار به انتخاب یکی از آنها باشید ، وقت شما برای پس انداز است.

© عکس از Dan Seifert / The Verge
نسل دوم فیلم Doorbell Ring در آمازون 80 دلار است و از بلندگوی هوشمند Echo Dot رایگان بهره می برد. این یک قیمت ورودی خوب است اگر فقط می خواهید یک درب فیلم ویدیویی باتری داشته باشید تا ببینید چه کسی در درب است یا وقتی بسته بسته می شود.

یک صفحه نمایش از یک رایانه© عکس از Dan Seifert / The Verge
Best Buy در هنگام خرید 230 دلار Nest Hub Max که دارای دوربین و یک نمایشگر بزرگتر است ، در یک صفحه نمایش هوشمند Google Nest Hub (معمولاً حدود 80 دلار) پرتاب می شوید . اخیراً گزارش دادیم که می توانید از طریق Nest Hub Max میزبان یا پیوستن به تماس های ویدیویی Google Meet یا Duo باشید ، بنابراین اگر می خواهید برای کار یا لذت خود در ارتباط باشید ، می تواند گزینه خوبی باشد.

© عکس از Dan Seifert / The Verge
سیستم امنیتی خانگی SimpliSafe کاملاً در بهترین خرید تخفیف دارد. به طور معمول 270 دلار ، می توانید سیستم کامل را با 210 دلار انتخاب کنید. این ویژگی از سازگاری الکسا و Google Assistant استفاده کرده و شامل ایستگاه پایه ، ردیاب حرکتی ، سنسورهای چهار درب یا پنجره و یک صفحه کلید است.

متفرقه
یک میز چوبی© عکس توسط Vjeran Pavic / The Verge
Ultimate Ears MegaBoom 3 یکی از بهترین بلندگوهای بلوتوث است که می توانید خریداری کنید. این با صدای بلند ، باتری طولانی مدت است و در بهترین خرید این هفته 70 دلار تخفیف دارد. می توانید یکی از انواع رنگ ماه را با قیمت 130 دلار بدست آورید.

نزدیک الکترونیک© عکس: آملیا هولوواتی کرالس / لبه
اگر می خواهید سرویس جریان موسیقی Hi-Fi Tidal را امتحان کنید ، می توانید به مدت 3 ماه با 3 دلار ثبت نام کنید . این اشتراک معمولاً 20 دلار هزینه دارد (صوتی با اطمینان بالا یک سرگرمی ارزان نیست!) ، بنابراین این یک فرصت خوب است که فقط با یک سرمایه گذاری اندک آن را امتحان کنید قبل از اینکه مطمئن شوید این چیزی است که می خواهید برای پرداخت آن ادامه دهید.

دستی که دارای یک کنترل از راه دور است© تصویر: مارشال
هنگامی که یکی از بلندگوهای آن را خریداری می کنید ، Marshall در مجموعه ای رایگان از هدفون های بی سیم Major III (معمولاً 80 دلار) در حال پرتاب است . مقرون به صرفه ترین قیمت آن 170 دلار است (و این قرارداد Emberton جدید را مستثنی می کند) ، اگرچه به هر حال اگر بخواهید بلندگوی جدیدی در بازار باشید ، خرید خوبی است.

یک رایانه لپ تاپ که بالای یک میز نشسته است

Satechi 20 درصد از فروش محصولات شارژ بی سیم تلفن و پوشیدنی در حال فروش است. برای صرفه جویی در هزینه ، فقط از کد WIRELESS در پرداخت استفاده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.